Nggatheli!


Nggatheli!

"Pak, omahe sampeyan iku ndi, pak?" Tanya saya pada kondektur pembimbing saya yang baru. Kalau di kampus, ada pembimbing dua. Nah, beliau ini pembing dua saya di USR ini.

"Omahku akeh. Takono arek-arek. Jogja enek, Suroboyo enek, Semarang enek, Solo enek. Takono mandoran Suroboyo nek gak percoyo."

"Kok akeh men pak?"

"Yo akeh. Omahku siji, gendakanku sing akeh"

"Jancuk, wes tuek isih gendakan." Saya cuma bisa mbatin.

Sayapun menimpali "lha sampean iku ndue ajian opo, pak? Mbok bagi-bagi ilmune"

"Yo gak ndue. Wong-wong do ngiro aku ndue ajian macem-macem. Padahal gak enek."

Beliau melanjutkan

"Hp montor (maksudnya bus) iku lho akeh nomore arek wedok. Gendakanku kabeh."

Saat istirahat di terminal Giwangan, memang bliyo agak lama telponan entah dengan siapa. Yang saya sendiri yakin, itu gendakannya.

Mengutip obrolan warung di garasi;

Tuek-tuek nggatheli!

Kalau teman-teman penasaran seperti apa tokoh kondektur pembimbing saya ini, lihat saja wajah Ki Daus. Mirip!

Haha

You Might Also Like

0 comments